هوش مصنوعي هوش مصنوعي .

هوش مصنوعي

نسل بعدي كامپيوتر هاي كوانتومي

نسل بعدي كامپيوتر هاي كوانتومي

هانيول كامپيوتر هاي كوانتومي نسل بعدي خود را با نام System Model H1 معرفي كرده است كه از دستگاه متمايز شارژ كوانتومي متصل شده (QCCD) و فناوري يون گير افتاده با طراحي آماده براي به روزرساني سريع در طول عمر خود بهره مي برد. كامپيوتر كوانتومي جديد اين شركت در ابتدا 10 كيوبيت كاملاً متصل ، حجم كوانتومي اثبات شده 128 و ويژگي هاي منحصر به فرد مانند اندازه گيري مدار مياني و استفاده مجدد از كيوبيت را ارائه مي دهد. اين تمام ماجرا نيست، هانيول متعهد شده است كه طي پنج سال آينده حجم كوانتومي رايانه هاي كوانتومي خود را حداقل به ترتيب سالانه افزايش دهد.

كامپيوتر هاي نسل بعدي كوانتومي هانيول چه ويژگي هايي دارد ؟

شركت ها از طريق يك مدل مبتني بر اشتراك مي توانند به طور مستقيم به سيستم مدل H1 خود از طريق API ابري و همچنين از طريق Microsoft Azure Quantum و شركاي كانال از جمله Zapata Computing و Cambridge Quantum Computing دسترسي پيدا كنند. رئيس شركت Honeywell Quantum Solutions توني اوتلي در يك بيانيه مطبوعاتي توضيح داد كه چگونه نسل H1 رايانه هاي كوانتومي آن در طول عمر خود به طور مداوم به روز مي شود ، :

“نقشه راه محاسبات كوانتومي تهاجمي Honeywell تعهد ما در دستيابي به مقياس تجاري براي تجارت كوانتومي ما را نشان مي دهد. مدل مبتني بر اشتراك ما دسترسي مشتريان پيشرفته موجود به Honeywell را براي مشتريان سازماني نيز فراهم مي كند. روش منحصر به فرد Honeywell ما را قادر مي سازد تا به طور سيستماتيك و مداوم” H1 ”  از طريق افزايش تعداد كيوبيت ، حتي وفاداري بالاتر و تغييرات ويژگي منحصر به فرد، سيستم ها را ارتقا دهيم. “

سيستم مدل H1

هانيول علاوه بر سيستم اعلام كامپيوتر جديد كوانتومي مدل H1 خود ، تأييد كرده است كه در حال حاضر فعاليت هاي متقابل براي نسل آينده سيستم مدل H2 خود و همچنين فعاليت هاي توسعه پشتيباني از نسل H3 خود و فراتر از آن را آغاز كرده است. طبق گفته اوتلي ، تقاضا براي دسترسي به كامپيوتر كوانتومي اين شركت در ميان مشتريان سازماني زياد است ، وي گفت:

“معرفي سيستم مدل H1 يك نقطه عطف مهم در شكل دهي و تسريع توسعه محاسبات كوانتومي و آوردن توان آن به شركت ها است. ما در سال 2020 تقاضا سر به فلك كشيديم و از همكاري با مشترياني كه مي خواهند از طريق محاسبات كوانتومي. ” هانيول همچنين نشان داد كه DHL و Merk آخرين شركت هاي سازماني هستند كه به رايانه كوانتومي آن دسترسي دارند. اين سازمان ها قبلاً طيف گسترده اي از موارد استفاده از محاسبات كوانتومي را كه شامل داروها و تداركات و همچنين برنامه هاي داخلي Honeywell در تجارت و هوا و فضا و عملكرد و فناوري هاي آن است ، نشان داده اند.

بيانيات شركت هانيوال در مورد كامپيوتر نسل بعدي خود

“كيوبيت هاي يون گير افتاده ما در طبيعت با ساختار اتمي تعريف مي شوند ، مي توانند به راحتي و با سرعت بيشتري در مقايسه با فناوري هاي جايگزين كيوبيت كه مستقيماً از اتم استفاده نمي كنند ، يكنواخت ساخته و كنترل شوند. به همين دليل است كه ما از اصطلاح “Nature’s Qubit” براي سيستم هاي خود استفاده مي كنيم – كيوبيت هاي ما همه يكسان و عاري از نقص هستند.” اين شركت در وبسايت جديد خود اعلام كرد :

كامپيوتر هاي كوانتومي يون گير افتاده از اتم هاي شارژ شده (يون) متعدد براي نگهداري اطلاعات كوانتومي استفاده مي كنند. سيستم هاي ما از ميدان هاي الكترومغناطيسي براي نگهداري (به دام انداختن) هر يون استفاده مي كنند ، بنابراين مي توان با استفاده از سيگنال هاي مايكروويو و ليزر آن را دستكاري و رمزگذاري كرد.

پيچيدگي اين سيستم هاي كنترل با تخصص ما مطابقت دارد ، زيرا ما ده ها سال است كه آنها را ساخته ايم. ما به عنوان پيشرو در رابط هاي سخت افزاري ، نرم افزاري و كاربر بصري ، از قابليت هاي پايان به پايان لازم براي طراحي ، ساخت و ادغام زير سيستم ها و اجزاي حياتي براي تسهيل فناوري يون به دام افتاده برخوردار هستيم.

بدون شك محاسبات كوانتومي توانايي ما را در انجام محاسبات بسيار بيشتر مي كند و با اين فناوري درب هاي جديدي به سوي سيستم هاي محاسباتي و كامپيوتر ها باز خواهد شد. بسياري از شركت هايي كه بر روي پروژه هاي هوش مصنوعي كار مي كنند هم مي توانند از اين مدل كامپيوتر ها استفاده كنند.



برچسب: هوش مصنوعي، برترين اپراتور، پردازش تصوير، طراحي سايت، طراحي سايت فروشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۸:۴۳ توسط:ويرا سگال كارو موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :